Modellintervju nr 3!

Fem frågor till Yijun som kommer att gå modell för Vinteryrans modevisning på REX den 5/3!
Namn: Yijun Fiona  Ålder: 20 Uppväxt: Wuhan, Kina Pluggar: Termin två på International Business Program

Bästa butiken i Umeå?
- Jag gillar H&M, de har bra basic-kläder.

Bästa med att plugga i Umeå?
- Jag gillar klimatet. Luften är så hilma ren, mycket bättre än i Kina.

Bästa vinteraktiviteten?
- Jag har inte prövat på vintersporter tidigare för i Wuhan har vi inte så mycket snö, men jag vill testa skidåkning!

Vad ska du ha på dig i vår?
- Skjortor som jag köpte i Kina.

Vad vill du jobba med i framtiden?
- Jag vill jobba med företagande & tjäna mycket pengar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0