Modellintervju nr 1!

Fem frågor till Danne som kommer att gå modell för Vinteryrans modevisning på REX den 5/3!

Namn: Daniel Bäckström Ålder: 23 Uppväxt: Teg, Umeå Pluggar: Termin fyra på internationella civilekonomprogrammet vid Umeå Universitet

Bästa butiken i Umeå?
- Jag gillar Kii's sortiment, skjortorna är himla bra.

Bästa vinteraktiviteten?
- Jag älskar att åka pulka i Bigaråbacken!

Vad ska du ha på dig i vår?
- Ser fram emot att använda min trench som jag köpte i London.

Bästa skidbackarna i världen?
- Helt klart Lake Tahoe för närheten till San Diego.

Vad vill du jobba med i framtiden?
- Vill bli så rik att jag antingen kan åka guldhummer i Las Vegas eller leva på lillebror!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Snyygg!!

2011-02-12 @ 10:10:55
Postat av: Erik

Dyngsnygg! Guldhummer till vegas blir ju till hösten!

2011-02-12 @ 10:24:55
Postat av: gustav

äre lilla stekarn där eller!?!?

2011-02-12 @ 15:26:00
Postat av: Allvetarn

Far och kolla på Ersmark iår tjejer! Denna sexbomb kommer befinnas där!

2011-05-25 @ 18:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0